Friday, March 30, 2007

Sambungan Aku Kene Tag....( Musim Kedua )

Buat kali keduanya aku di tag lagi...oleh Nieja dan Syah,
Aku ingatkan dah habis tag mengtag ni..rupanya ada lagi rupanya, tapi x kisah lah
janji korang masih nak tahu lagi apa yg pelik dan benar dalam hidup aku ni...

Dengan ini, wahai pengunjung setia Blog Rick, dibawah adalah senarai pendek 6 perangai pelik bin ajaib, tapi benar diri tentang diri Rick:-

1 - Sewaktu makan nasi, aku lebih suka makan mengunakan tangan,sebab ramaiorg cina menggunakan sudu dan garpu untuk makan nasi, aku lain sikit,kalau makan nasi pakai sudu, aku akan rasa kekok la.....

2 - Suka dengar lagu sambil layan mata, kalau nak tido, rick suka buka radio,kalau x da radio, rasanya macam mata ni x mau tutup...dapat dengar pelahan pun tak pe la....janji on jer radio tu sampai pagi...
3 - Suka beli baju, kalu beli baju kadang2 sampai 5 ke 6 helai, sebab
suka tgk bermacam-macam jenis baju, rick suka t-shirt jer....tapi yg pelik nya, da beli tapi x nak pakai plak,sampai melambak dalam almari tu..sapa yg nak pakai baju tu agak nya, sampai mak rik pun sound sampai macam tu...hehehehe

4 - Suka makan aiskrim, kalau beli satu box tu, sekejap jer boleh habis,
walaupun org lain belom makan, tapi rick da habiskan dulu..hehehe
pelahap juga aku ni...

5 - Kalau waktu kerja, rick akan serius, jgn harap nak main2, rick akan berikan 100% pada kerja, sampai makan pun kadang2 x pi makan, sebab sedap buat kerja, sampai kawan2 kata kerja x kan habis punya, tapikorang pikir, kalau x buat langsung lagi x habis betul x???
6- Suka Minum jus epel ijau, kalau boleh hari2 minum jus epel ijau ni, sebab ia bagus untuk tekanan darah tinggi dan peredaran darah, so far darah tinggi, x da lagi la....
7- Rick suka update blog, kalo boleh rick akan update setiap hari, macam sekarang ni, walau sibuk mcm mana pun, rick akan cuba update seberapa yg boleh, kerana, kalau x update nanti korang jugak yg akan tanya kan...hehehee


Maka, adalah bahawasanya disini, dengan sukacitanya dimaklumkan dan diisytiharkan yang Rick telah, "TAG" kan untuk memaklumkan semua, lg perangai pelik mereka ke seluruh pelusuk blog, dan calon2 yg seterunya ialah:-
Sila la membuat tugasan anda...selamat berjaya...


1 - Lim Kit Siang
2 - Tun Dr.Mahadir
3 - Karam Sigh Warlia
4 - Annuar Ibrahim
5 - Pak Lah
6 - Watson Nyambek


Korang nk tahu kenapa, aku letak kan nama mereka semua, sebab mereka semua x da blog..., kalau ada blog pun, mereka x masa nak layan aku, sebab diorg lagi banyak keje nk buat selain nak layan aku ni..heheheheeeee ( Petikan dipinjam dr Abg Kassim Selamat )
Jangan marah ha....nanti kene jual...

No comments: