Friday, March 30, 2007

Kena Tag Lagi.....

Semalam, masa Dhia ,dtg dia kata ada Special penghargaan buat Rick di blognyer, Tapi bila pi sana, rupanya aku da kene Tag la..Sama juga dgn PakTeh Yang telah menge Tag aku ni...kesian aku kan... ko pun sama jugak..Orochi , jaga ko Orochi...heheheee

Aku tidak la merasa Marah...tapi geram tu ada ler sikit...hehehee

Malah sedikit sebanyak, pengunjung blog ini akan tahu la rahsia yg mungkin semua org belum tahu tentang hidup Rick...


Dengan ini, wahai pengunjung setia Blog Rick, dibawah adalah senarai pendek 6 perangai pelik bin ajaib, tapi benar diri tentang diri Rick:-

1 - Paling BENCI kalau org dtg lambat, sebab aku ni kalau pi keje memang dtg awl, contoh kalau keje waktu pagi, aku masuk kul 7pg, tapi 5.45pg atau kul 6pg aku da terpacak depan guard house tempat keje aku, sampai guard x bagi aku masuk, dia cakap kenapa dtg awl sangat...hehehee ( Aku punya suka ler nk dtg awl... )

2 - Paling Menyampah, kalau aku tgh tido nyenyak, org kejutkan aku bangun, aku memang x suka sekali, sampai adik2 aku, mak, dan ayah aku da tahu perangai aku, kalau aku tido, kawan ke, makcik ke, menteri ker dtg...aku x peduli langsung, tlg la jgn kejut kan aku...please.....
3 - Paling Suka kalau kereta aku tu bersih, cermin sampai berkilat, boleh sikat rambut lagi kan..baru la aku akan pandu kerete tu, kalau kotor..jgn harap aku keluar nak bawak kete tu, malu la...kalau kete tu x hensem....

4 - "Penggila", aku cukup suka tido, pernah cipta rekod kebangsaan malaysia, tido selama 48 jam tanpa henti...( Henti Nafas...) heheheee, memang favorite aku tu..kalau tido.....

5 - Aku tak suka kalau perempuan ke..lelaki ke...kalau cakap dgn aku dia suka nak duduk rapat2, aku memang x suka...rasa rimas...dan semcam jer...
6- Dan yg terakhir ni memang best, kalau korang nak tau, aku ni memang jenis lelaki pemalu, malu dgn org yg aku x kenal, susah nak rapat ngan aku ni, contoh kalau perempuan nk ajak aku bercakap, aku rasa macam nak demam jer, seram sejuk badan aku, kalau dia rapat...aku boleh pengsan la gamak nya...................tapi kalau malu2 pun nak juga kawan.....hehehee


Maka, adalah bahawasanya disini, dengan sukacitanya dimaklumkan dan diisytiharkan yang Ricik telah "TAG" kan untuk memaklumkan semua, 6 perangai pelik mereka ke seluruh pelusuk blog, dan calon2 yg seterunya ialah:-
Sila la membuat tugasan anda...selamat berjaya...


1 - Niezam Phg
2 - Red Mummy
3 - Kassim Selamat
4 - Pezul
5 - Kak Long
6 - Epel Ijau


Rules & Regulations:
Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!

No comments: