Friday, April 6, 2007

Lasernya!!!!!! Ada apa dengan ROSNAH MAT ARIS????




Lain?aku tak mau komen.. Ada dua benda jer aku nak komen pasal Rosnah Mat
Aris SENSASI - TV3)

1. Bila Awal tanya dia, bila nak berubah sbb skang nie org ckp Rumah kate
pegi, Kubo kate mari..
Jawapan dia : Ko dengar ke kubo tu panggil aku?? (Aku rasa jawapan nie
kurang sopan utk org?sebaya dia).. Rumah kate pegi sbb nak suruh cari
rumah baru.. Kubo kate mari sbb nak suruh melawat kubo supaya sentiasa
beringat (Pandai lak dia jawab yg nie, tp dia cam tak beringat pun)..

2. Bila Awal tanya pasal kenapa suka cari lelaki muda jadi kawan @
boyfriend @ anak?ikan..
Jawapan dia : Masa Nabi Muhammad s.a.w nak kawin dengan Saidatina Khadijah
dulu umo Nabi brapa? & umo Siti Khadijah brape? Then bila penonton jawab 25
& 44, dengan selambe getiknya dia jawab.. haaa.. tak ke dah nak mampos tu?
(merujuk kepada umur Siti Khadijah yg tua)..

Sedutan video rancangan tersebut....


Pertanyaan yg bermain kt pikiran aku, ish, dia rasa mulia sangat ke diri
dia nak di bandingkan dengan Siti Khadijah isteri Nabi Muhammad s.a.w? &
tak takut ke dia bila dengan selambanya dia ckp dah nak mampos tu pada
seorg yg sangat mulia di sisi Nabi Muhammad s.a.w??

Aku yg mendengar percakapan dia nie, jd sangatla terkedunya.. Si pengacara
Awal tu pun ternganga sekejap, tp dia cover la sket sbb live.. Dikalangan
penonton pun aku perasan ada yg ternganga dengar dia ckp 'nak mampos' tu..

Ini la artis kita.. bukan mengutuk melayu, tp aku rasa dia melampaui
batas..

Ricky Wan Says....
Ntah2 ape la..dia ni...

No comments: